[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Spørsmål angående Pro Tools 7.4 LE

Spørsmål angående Pro Tools 7.4 LE

Analogsynth, digitalpiano eller pumpeorgel ... Her er stedet!

Moderator: Ole Henrik

Spørsmål angående Pro Tools 7.4 LE

Innlegg Liquidkey » Tor Jan 03, 2008 11:19 pm

Ok, situasjonen er slik: Jeg har en Mbox, men ingen Pro tools software. Jeg var innpå digidesign.com og så at en "full installation" kostet 60 euro. Men det viste seg å være en 6.X-7.4 oppgradering. Spørsmålet er derfor: må jeg ha en tidligere innstallert versjon av pro tools for å installere 7.4?
Liquidkey
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Tor Jan 03, 2008 11:13 pm

Innlegg yhoyland » Fre Jan 04, 2008 11:07 am

7.4 må du uansett betale for, om du har 7.3. eller 6.1 eller ingenting i det hele tatt.

Du kan imidlertid spare noen kroner på å kjøpe en oppgradering istedetfor en fullversjon. Det forutsetter naturligvis at du allerede eier en tidligere ProTools-versjon.

Har du ny eller gammel mBox? De kommer jo med ProTools ferdig i pakka, så lenge den ikke er utdatert (for gammel for operativsystemet ditt) kan du vel installere denne?
Yngve Høyland
Songs & Production
www.yngvehoeyland.com
Brukerens avatar
yhoyland
MP forum orakel
 
Innlegg: 1730
Registrert: Lør Sep 22, 2007 2:58 am

Innlegg Liquidkey » Fre Jan 04, 2008 6:32 pm

yhoyland skrev:7.4 må du uansett betale for, om du har 7.3. eller 6.1 eller ingenting i det hele tatt.

Du kan imidlertid spare noen kroner på å kjøpe en oppgradering istedetfor en fullversjon. Det forutsetter naturligvis at du allerede eier en tidligere ProTools-versjon.

Har du ny eller gammel mBox? De kommer jo med ProTools ferdig i pakka, så lenge den ikke er utdatert (for gammel for operativsystemet ditt) kan du vel installere denne?

Jeg har denne: http://www.osxfaq.com/radio/07-2003/mbox.jpg Og kjører Macbook Pro.

Så hvis jeg kjøper 7.4 Full Install, trenger jeg ingen tidligere software på maskinen? (Det stod nemlig "6.X-7.4 Update" på siden)
Liquidkey
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Tor Jan 03, 2008 11:13 pm

Innlegg yhoyland » Lør Jan 05, 2008 4:44 pm

Du må kjøpe en fullversjon av 7.4. Ikke oppgradering fra tidligere versjoner.

Det er veldig enkelt og greit å handle fra Digidesign sin online store.
Fullversjonen koster €60 (Euro), i underkant av 500 kroner.
Når du handler online slik får du en link til nedlasting av programmet og et
gyldig personlig lisensnummer, og slipper å vente på installasjons-dvd
i posten.



Gå hit, og velg "Full Install" fra drop-down menyen øverst til høyre.
(Der det står "Upgrade from 7.3" fra før.)


http://store.digidesign.com/no/index.cf ... goryid=110
Yngve Høyland
Songs & Production
www.yngvehoeyland.com
Brukerens avatar
yhoyland
MP forum orakel
 
Innlegg: 1730
Registrert: Lør Sep 22, 2007 2:58 am


Gå til Synther og keyboards

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron