[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Synth/tagenter i Drammen/Oslo omegn

Synth/tagenter i Drammen/Oslo omegn

Analogsynth, digitalpiano eller pumpeorgel ... Her er stedet!

Moderator: Ole Henrik

Synth/tagenter i Drammen/Oslo omegn

Innlegg fman » Lør Feb 25, 2012 6:11 pm

Hei.

Jeg søker en som kan spille synth/tagenter i Drammen/Oslo omegn. Vi er et band som foreløpig består av 6 personer,Trommer,Bass, Lead Gitar, Vokal/Rytme Gitar, og 2 kor damer. Men vi trenger også en som kan spille tagenter for oss da noe av musikken er basert rundt tagenter som Pads, Lead Syntther, Strings, Piano, Orgel osv. Musikken vi driver med er egenprodusert i Pop/Rock sjangeren. Det som skal skje fremover er at vi skal ha en konsert i slutten av mai, med noe ekstra. Vi øver onsdager i Drammen med eget øvingslokale som bare vi disponerer. Når dette showet er gjennomført i Mai så starter vi med album innspilling, jeg har ca. 60 låter å velge mellom så det er nok av materiale.

Her er et par linker av et par av låtene. http://soundcloud.com/theobelix/fallen-love og http://soundcloud.com/theobelix/show-me-the-way

Hvis du har enten en link eller en låt som kan sendes på mail så vil jeg gjerne høre.

Du hører fort på demoene hva jeg søker etter hos en på synth. Jeg liker ting som lager bevelgelse i lydbildet, vi har prøvd uten synth, men vi føler det mangler noe i lydbildet. Det er også endel lead synther som arpeg osv. på refrengene og intro osv.

Hvis du trenger mer info enten det skulle angående dette showet eller om oss så er det bare å spørre. Vi har PA på øvingslokalet det eneste du trenger er brettene du spiller på.

Ta kontakt på mail frodeobelixmartinsen@gmail.com eller dropp en melding her med en mail adresse eller et tlf. nr. så tar jeg kontakt jeg. Men jeg bruker helst mail da jeg jobber skift så jeg kan være litt vanskelig å få tak i til tider på tlf.

Frode
fman
Fersking
 
Innlegg: 6
Registrert: Tir Sep 11, 2007 1:41 am

Gå til Synther og keyboards

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron