[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Bruktkjøp av Nord Stage EX?

Bruktkjøp av Nord Stage EX?

Analogsynth, digitalpiano eller pumpeorgel ... Her er stedet!

Moderator: Ole Henrik

Bruktkjøp av Nord Stage EX?

Innlegg vegjoh » Lør Sep 29, 2012 10:14 am

Hei,
tenker på å kjøpe meg en Nord Stage EX Compact. Hva er fair bruktpris på en slik i dag?

Hvordan er det med "økosystemet" til Nord? Er det veldig dumt å anskaffe et utgått produkt?
Vurderer også Nord Electro 3 (73 tangenter), men tror jeg vil ha mer nytte og glede av å kunne lage split og layers på Stage, enn mulighetene for samples på Electro.

Tenker også å selge unna noe utstyr, og lurer også på hva man kan regne med å få for en Korg Triton classic i dag.
vegjoh
Fersking
 
Innlegg: 5
Registrert: Man Nov 26, 2007 10:57 pm

Re: Bruktkjøp av Nord Stage EX?

Innlegg øiol » Lør Sep 29, 2012 9:32 pm

Har hatt en Stage Compact 1. generasjon og vil si at Clavia har produktet om du vil ha et brett som dekker det meste med gode lyder og veier lite. Nye versjoner hever bare produktet. Anbefales. Prisene på EX kan jeg ikke si noe om men å kjøpe "utgåtte" modeller synes jeg er ok da disse ikke ligger langt etter og prisene holder seg ganske bra.
Analogue Systems, Pittsburgh, Circuit Abbey, Bugbrand, Paia, Blacet, Flight of Harmony, Synthasonic, Metalbox og Doepfer Modular, Doepfer Dark Time, Dark Energy
øiol
Aktiv
 
Innlegg: 112
Registrert: Lør Aug 16, 2008 12:15 am
Bosted: Akershus


Gå til Synther og keyboards

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron