[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Teste analoge synther?

Teste analoge synther?

Analogsynth, digitalpiano eller pumpeorgel ... Her er stedet!

Moderator: Ole Henrik

Teste analoge synther?

Innlegg Syntesaiser » Man Apr 29, 2013 7:31 pm

Har du, eller kjenner du noen som har en stor interesse for synther og som kan være interesserte i å skrive om det? Jeg har et ferskt prosjekt/nettside som så langt kun har tatt for seg elektronisk musikk, men ønsker å utvide til å omtale synthesizere, hovedsakelig analoge. Jeg rekker ikke alt selv, og skulle gjerne hatt hjelp.

Målet mitt med denne siden er å skape en samling rundt temaer som elektronisk musikk og synther. Det vil være tungdrevet i starten, men jeg vet det sitter mange der ute som interesserer seg, men som ikke vet hvor de skal begynne.

Nettsiden: syntesaiser.no
Kontakt: info@syntesaiser.no
“Without music, life would be a mistake.”

― Friedrich Nietzsche, Twilight of the Idols
Syntesaiser
Tørr bak øra
 
Innlegg: 10
Registrert: Lør Apr 27, 2013 1:15 pm

Re: Teste analoge synther?

Innlegg øiol » Tor Mai 16, 2013 11:27 pm

Bra tiltak, men som man ser på forumet så er det ikke så mye som skjer her. Synes egentlig at det er litt rart for det må jo være mange synthere som har noe på hjertet eller lurer på noe.
Analogue Systems, Pittsburgh, Circuit Abbey, Bugbrand, Paia, Blacet, Flight of Harmony, Synthasonic, Metalbox og Doepfer Modular, Doepfer Dark Time, Dark Energy
øiol
Aktiv
 
Innlegg: 112
Registrert: Lør Aug 16, 2008 12:15 am
Bosted: Akershus

Re: Teste analoge synther?

Innlegg Syntesaiser » Man Mai 20, 2013 9:44 am

Ja, det er helt merkelig. Men jeg har etter hvert merket at tiltaksløsheten i dette landet er stor når det kommer til slike ting. Jeg har fått med amerikanere, italienere, engelskmenn og tyskere på intervju så langt (noen av de har selv tatt kontakt). Når jeg tar kontakt med norske artister/utøvere får jeg bare: "skal se på saken" tilbake.

Kan røpe at første instrument på benken er Vermona DRM-1 MKIII. Får gjøre det selv tenker jeg. Målet mitt er jo å få snudd denne trenden:-)
“Without music, life would be a mistake.”

― Friedrich Nietzsche, Twilight of the Idols
Syntesaiser
Tørr bak øra
 
Innlegg: 10
Registrert: Lør Apr 27, 2013 1:15 pm

Re: Teste analoge synther?

Innlegg HumdinGer » Man Mai 20, 2013 10:26 am

Jepp... Å begynne selv er et godt sted og begynne. Post link til testen, så får jeg se hva du egentlig er ute etter. Kanskje jeg hiver meg med :D
HumdinGer
Superaktiv
 
Innlegg: 240
Registrert: Lør Nov 24, 2007 7:15 pm

Re: Teste analoge synther?

Innlegg Syntesaiser » Man Mai 20, 2013 10:56 am

Det skal jeg gjøre. Det kommer til å ta sin tid, men er i gang.
“Without music, life would be a mistake.”

― Friedrich Nietzsche, Twilight of the Idols
Syntesaiser
Tørr bak øra
 
Innlegg: 10
Registrert: Lør Apr 27, 2013 1:15 pm


Gå til Synther og keyboards

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron