[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - syntesaiser.no

syntesaiser.no

Analogsynth, digitalpiano eller pumpeorgel ... Her er stedet!

Moderator: Ole Henrik

syntesaiser.no

Innlegg Adriant » Man Mai 05, 2014 11:31 am

Noen andre som sliter med å få fatt i syntesaiser.no om dagen?
Adriant
Aktiv
 
Innlegg: 125
Registrert: Tir Jun 01, 2010 11:32 pm
Bosted: Stavanger

Re: syntesaiser.no

Innlegg FinnArild » Man Mai 05, 2014 1:04 pm

Får fint tak i den jeg.
"An eye for an eye tends to make the whole world blind" - Ghandi
www.finnarild.com
FinnArild
MP forum orakel
 
Innlegg: 544
Registrert: Fre Feb 15, 2008 5:09 am

Re: syntesaiser.no

Innlegg Adriant » Man Mai 05, 2014 3:38 pm

Hehe, beklager dårlig formulering av problemet :D

Jeg har en 1,5uker gammel bestilling som ble betalt samme dag. Videre har jeg ikke hørt noe om verken forsendelse eller at varen ikke finnes på lager/er utilgjengelig. Tlfnummeret oppgitt går rett i voicemail og e-post kommer i retur fordi mailadressen ikke er aktiv... Har aldri handlet der før, så for alt jeg vet er det normalt at ting tar tid.
Adriant
Aktiv
 
Innlegg: 125
Registrert: Tir Jun 01, 2010 11:32 pm
Bosted: Stavanger

Re: syntesaiser.no

Innlegg Starspawn » Søn Mai 25, 2014 3:06 pm

Har det ordnet seg?
Allerede noe skeptisk til dem pga mye av prisingen, men greit å vite at om man skulle vurdere det fordi de reklamerer med ting andre ikke tar inn ... at de faktisk har det, og ikke bare bestiller etter ordre.
Dårlig kundebehandling i tillegg til garantert venting ville gjort at jeg styrer helt unna.
Starspawn
Fersking
 
Innlegg: 8
Registrert: Tir Des 18, 2012 5:13 pm

Re: syntesaiser.no

Innlegg Adriant » Ons Mai 28, 2014 12:15 am

Hei der!

Jepp, jeg tok kontakt på facebook en kveld og fikk svar ilpt av (bokstavelig talt) 2 minutter. Alle tiders kundebehandling, selv om det naturligvis er litt snodig at facebook er eneste mulige kanal for kommunikasjon...

Ang det du sier om venting, kan jeg ikke uttale meg - da jeg visste at varene jeg bestilte ikke var på lager. Prisene var helt ok, og jeg endte opp med å betale bittelitt mindre enn om jeg hadde bestilt fra feks analoguehaven og betalt moms.

Andre som har handlet der mer enn meg (1 gang) kan kanskje svare mer nøyaktig på det du lurer på :)
Adriant
Aktiv
 
Innlegg: 125
Registrert: Tir Jun 01, 2010 11:32 pm
Bosted: Stavanger


Gå til Synther og keyboards

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron