[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Virus TI Snow

Virus TI Snow

Analogsynth, digitalpiano eller pumpeorgel ... Her er stedet!

Moderator: Ole Henrik

Virus TI Snow

Innlegg Trygve » Tor Jun 12, 2008 9:29 pm

Har vært keen på en virus ti lenge men prisen er i stiveste laget for meg. Nå når snow har kommet har jeg derimot begynt å se lys i tunnelen.
http://www.access-music.de/snow/

10 000kr for kliss ny virus er ikke feil! Hva tror dere? Noen som tilfedigvis har testan?

Det nye atomizer "programmet" fra access virker også usansynnlig fett!
Live slicing/mangling av lyd gjennom virusen.
Sjekk ut:
http://youtube.com/watch?v=JPvsgarZlus&feature=related
Trygve
Tørr bak øra
 
Innlegg: 30
Registrert: Tir Des 18, 2007 1:08 am

Innlegg Robbins » Tir Jun 24, 2008 7:07 pm

Sitter med en Virus TI Polar selv. Snow skal være identisk når det kommer til lyd. patchene skal fungerer om hverandre. Men du får 50 stemmer isteden for 80 og 4 multitimbral isteden for 16. Mer enn nok for de fleste allikevel spør du meg. Med mindre du vil slå 6000 kr ekstra på bordet for en TI modul da. Då går det mer på behov/økonomi. Holder 50 stemmer (antal stemmer kan variere etter som hvor komplekse patchene er) og 4 multitimbral så slå til på en Snow.

Som bruker av Virus TI, kan jeg anbefale dette om du liker VA-synther. Jeg syntes alt med Virus TI låter bra og er av høy kvalitet. Den er heller ikke mer avansert en hva du gjør det til :)

Du kan kikke på Waldorf Blofeld som koster under halvparten av prisen og har mange av de samme tingene og et ganske ligt interface på overflaten. 25 stemmer og 16 multitimbral.
Robbins
Med på notene
 
Innlegg: 98
Registrert: Søn Nov 25, 2007 7:17 pm
Bosted: Tjøme


Gå til Synther og keyboards

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest