[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - DIY Outboard etc

DIY Outboard etc

Moderator: Ole Henrik

Re: DIY Outboard etc

Innlegg Dozerbabar » Søn Sep 25, 2011 9:39 pm

Utfordringen vil vel bli å overbevise noen om at en DIY-boks fra en "ukjent bygger" faktisk låter bortimot så krem som orginalene.

Jeg ser ingen grunn til at man skal tape penger på å selge DIY :)
Aleksander Eriksen
Låtskriver, produsent, musiker og potet
Phantom Production - Digital distribusjon og lydstudio - http://www.phantomproduction.no
Molotow - Ballerock til folket - http://www.molotow.no
Brukerens avatar
Dozerbabar
MP forum orakel
 
Innlegg: 1134
Registrert: Man Sep 24, 2007 9:07 am
Bosted: Oslo

Re: DIY Outboard etc

Innlegg goldenGeek2 » Søn Sep 25, 2011 10:17 pm

Det er nok der utfordringen ligger ja. Eg bør kanskje legge ut litt lydklipp som er prosessert med boksen i så fall..? Anyway, er heldigvis ikke slik at den/de MÅ selges for å finansiere ett eller annet, er mere for å lage plass i rackene ... til nye prosjekter, hehe :-)
goldenGeek2
Superaktiv
 
Innlegg: 266
Registrert: Lør Des 01, 2007 8:48 am

Re: DIY Outboard etc

Innlegg yhoyland » Tir Sep 27, 2011 12:38 am

Hvis det største problemet du har er at du har for lite plass til alle de feite boksene dine så kan du finne deg et annet forum :D
Yngve Høyland
Songs & Production
www.yngvehoeyland.com
Brukerens avatar
yhoyland
MP forum orakel
 
Innlegg: 1730
Registrert: Lør Sep 22, 2007 2:58 am

Re: DIY Outboard etc

Innlegg goldenGeek2 » Tir Sep 27, 2011 4:38 pm

Hehe :-) Ender nok opp med å beholde den/de likevel, alltid greit å ha en kompressor eller to på lur. Det EGENTLIGE problemet hos meg er at eg har så dårlig med patchemuligheter, så ting står stort sett ferdig patcha... Får vel kanskje vurdere et skikkelig patch etter hvert :-)
goldenGeek2
Superaktiv
 
Innlegg: 266
Registrert: Lør Des 01, 2007 8:48 am

Re: DIY Outboard etc

Innlegg fman11 » Tir Nov 15, 2011 12:25 pm

Er det av interresse at jeg lager en norsk DIY prosjekt side? På denne siden kan man legge ut linker til plasser rundt på nettet hvor man får kjøpt både kit eller ting bygd fra scratch. Et forum er også kanskje aktuelt der vi som driver med dette i norge kan dele alt mellom himmel og jord som handler om DIY innenfor Studio stasch. Jeg trodde faktisk ikke at det var så mange som drev med DIY ting i norge, men når jeg leste denne tråden på dette forumet så skjønte jeg fort at det er visst veldig stor interresse for dette. Jeg har en hel haug med informasjon om ting som dette, jeg har også en masse linker over alt mulig av kit som er audio basert.

Jeg har selv bygd endel gitar preamper, samt gitar forsterkere, stomp bokser, compressorer, racket striper, pusset opp både studio og live miksere, modding av preamper, modding av compressorer, modding av gitar amper for å nevne noe. Alt dette hadde vært kult å lage en webside for. Jeg er mye både på gear slutz og prodigy, men det hadde vært kult med en norsk side der vi kunne delt både bilder og erfaringer.

Er dette av noe interresse så skal jeg lage en webside osv. og enventuelt så kan vi jo finne et kult navn sammen på hva denne siden skal hete. :)
Brukerens avatar
fman11
Tørr bak øra
 
Innlegg: 12
Registrert: Tir Nov 15, 2011 9:43 am

Re: DIY Outboard etc

Innlegg Dozerbabar » Tir Nov 15, 2011 6:57 pm

Hva med bare en egen kategori for DIY her på forumet? Det er jo allerede en del interesse her :)
Aleksander Eriksen
Låtskriver, produsent, musiker og potet
Phantom Production - Digital distribusjon og lydstudio - http://www.phantomproduction.no
Molotow - Ballerock til folket - http://www.molotow.no
Brukerens avatar
Dozerbabar
MP forum orakel
 
Innlegg: 1134
Registrert: Man Sep 24, 2007 9:07 am
Bosted: Oslo

Re: DIY Outboard etc

Innlegg fman11 » Ons Nov 16, 2011 12:56 am

Jo så absolutt helt greit å fått en egen kategori på DIY her på musikkwebforumet. :)
Brukerens avatar
fman11
Tørr bak øra
 
Innlegg: 12
Registrert: Tir Nov 15, 2011 9:43 am

Forrige

Gå til Studio

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron