[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Vicoustic akustikk

Vicoustic akustikk

Moderator: Ole Henrik

Vicoustic akustikk

Innlegg Henning Svoren » Tir Jun 09, 2009 5:00 am

Har noen erfaring med Vicoustic-produkter?
www.vicoustic.com

Etter å ha snakket med en representant fra Prolyd på LLB i vinter som påstod at det var mest behov for absorbering over 500hz mistet jeg litt troen på både Prolyd og Vicoustic. Det hjalp vel heller ikke på humøret at ene selgeren på Sennheiser-standen ikke hadde hørt om den nye MKH-8000 serien som jeg var interessert i å kikke på.

Uansett, min største spørsmål knytt til Vicoustic sine dempepanel er den relativt tynn utførelsen(ca.70mm). Er det noe å hente her for studiobruk?
Eneste jeg egentlig likte var ideen om at du kan dempe litt men samtidig reflektere tilbake en del topp slik at rommet ikke blir helt dødt. Sjekk ut Wave Wood-panelet deres. I tillegg ser det veldig stilig ut. Ser nokså proff-studio ut. Kanskje jeg bare skulle kjøpt noen pga utseendet?

Hadde likevel vert stilig å hørt om det er noen som har prøvd dem og om de gjør en liten forskjell f.eks. kombinert med større diy-feller.
For 6250kr for ti stk. Så er ikke 625/stk overpriset(med mindre de er helt ubrukelige.)
Henning Svoren
Superaktiv
 
Innlegg: 336
Registrert: Tir Jan 08, 2008 2:51 am
Bosted: Sunnmøre

Gå til Studio

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest