[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Arbeidspult

Arbeidspult

Moderator: Ole Henrik

Arbeidspult

Innlegg keyboardwizard » Fre Des 17, 2010 10:54 am

Hei,

Studioet mitt er under oppussing.
noen som kan anbefale meg noen tips til utforming på arbeidspult?
budsjettet mitt er ikke i nærheten av en custom Studiopult til 20k.

Ser det er en del som har Keyboard plassert på tastaturhylle- men hvor finner man noen som er store nok til dette, og ikke minst tåler vekten?
Kunne godt tenkt meg å plassert Kurzweilen min under pulten som "masterkeyboard".
hvordan gjør folk det?
Vil sitte komfortabelt med mus/tastatur også oppi dette her :)

Gjerne spe på med bilder! :)
keyboardwizard
Aktiv
 
Innlegg: 156
Registrert: Tir Jul 29, 2008 4:40 pm

Re: Arbeidspult

Innlegg Robbins » Lør Jan 29, 2011 5:41 pm

Du og jeg er på samme problemstilling for øyeblikket. Jeg vet ikke om du har løst utfordringen enda. Om du har det så vil jeg gjerne høre det.
For tiden bruker jeg Sketchup til å designe mitt eget bord tilpasset for bruk av keyboard. Men går tom bor ideer.

Man ønsker Tastatur, Mus og tangenter godt plassert og lett tilgjengelig i riktig høyde.
Men man kan ikke ha alt på samme sted. Så det må enten bli over, foran eller ved siden av.

Planen er å designe mitt eget studio bord, ta en tur på byggmakker, be de hjelpe meg velge materialer, beskjære alt etter tegningen, finne stabile bord-ben, og
sette det sammen selv med drill og skruer. Har prøvd møbelsnekker. De tar meget godt betalt for å si det mildt.

Kan sende deg bildet av designet når jeg har fått på plass tegningen.
Korg Kronos (når den kommer ut) :)
Mac Pro
Software
Logic Pro 9.0
Alicia's Keys
IK Multimedia Workstation bundle.
Best Service Electronic drums.
Robbins
Med på notene
 
Innlegg: 98
Registrert: Søn Nov 25, 2007 7:17 pm
Bosted: Tjøme


Gå til Studio

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 1 gjest

cron