[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Gulv i studio

Gulv i studio

Moderator: Ole Henrik

Gulv i studio

Innlegg hjerem » Lør Apr 02, 2011 10:33 pm

Hei
Skal snart legge gulv i hjemmestudioet, hvor alt skal skje i ett rom. Hva funker best, noen forslag? Teppefliser f.eks?
Eller er det bedre med et glatt gulv, og heller dempe med løse tepper? Veggene blir i utgangspunktet glatte gipsplater.
hjerem
Fersking
 
Innlegg: 7
Registrert: Lør Apr 02, 2011 7:23 pm

Re: Gulv i studio

Innlegg Henning Svoren » Søn Apr 03, 2011 1:11 pm

Tregulv?
Henning Svoren
Superaktiv
 
Innlegg: 336
Registrert: Tir Jan 08, 2008 2:51 am
Bosted: Sunnmøre

Re: Gulv i studio

Innlegg goldenGeek2 » Søn Apr 03, 2011 3:01 pm

Eg ville kanskje heller vore meir bekymra for gipsveggene... Holder på med et lignende prosjekt og gipsvegger i mindre rom kan vere ein utfordring. Det må en del demping til for å kontrollere gipsklangen.

Når det gjelder golvet så er det nok ein fordel med teppe for å dempe ned litt refleksjonar. Eg valgte laminagulv og har måttet legge ein del tepper rundt omkring. Det hadde nok vært bedre med heltregulv, men prisen var LITT avgjerande for min del dessverre.
goldenGeek2
Superaktiv
 
Innlegg: 266
Registrert: Lør Des 01, 2007 8:48 am

Re: Gulv i studio

Innlegg hjerem » Søn Apr 03, 2011 5:27 pm

Takk for svar, det er fint å kunne rådføre seg med andre som har gjort dette tidligere. Når det gjelder veggene, så tenkte jeg å sjekke hvordan det fungerer først, så får jeg heller sette opp noe på veggene hvis det blir nødvendig. Kanskje må det lages bassfeller også.....sikkert noen her som kan det også :D
hjerem
Fersking
 
Innlegg: 7
Registrert: Lør Apr 02, 2011 7:23 pm

Re: Gulv i studio

Innlegg Henning Svoren » Lør Apr 09, 2011 7:21 pm

Det BLIR nødvendig, med demping altså :D
Henning Svoren
Superaktiv
 
Innlegg: 336
Registrert: Tir Jan 08, 2008 2:51 am
Bosted: Sunnmøre


Gå til Studio

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron