[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Plug-ins/effekter osv...

Plug-ins/effekter osv...

Moderator: Ole Henrik

Re: Plug-ins/effekter osv...

Innlegg hkh » Man Mai 09, 2011 3:11 pm

1500 er vel over nypris på de der?

Ville gått litt opp i pris

disse f.eks:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=26088315

billig, ok nok

eller noen av disse yamahaene:
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28029740
hkh
Superaktiv
 
Innlegg: 306
Registrert: Tor Sep 13, 2007 12:04 pm
Bosted: Bergen

Re: Plug-ins/effekter osv...

Innlegg kanari-fugl » Man Mai 09, 2011 5:57 pm

Bor i Kenya for øyeblikket, men skal hjem om ikke så lenge, og har et håp om å ha utstyret klart da, så er ikke så lett å få dratt og hørt selv dessverre.. Har handla rundt på bruktmarkeder på nettet de siste månedene for å få noen gode priser =)

Og tror Behringer-prisen var for begge, og når jeg har sett på nypris for et par har det ligget rundt 2900,-, eller er det jeg som har sett feil steder da? Sendte en mail og spurte både om Yamahaene og KRK-ene, og tror jeg går for Yamahaene hvis de fortsatt er til salgs, etter å ha lest finfine ting om de her inne =)
kanari-fugl
Fersking
 
Innlegg: 7
Registrert: Ons Apr 06, 2011 1:54 pm

Innlegg zalman » Man Mai 09, 2011 11:17 pm

Har selv de yamaha monitorene, å de låter bra nok de, er noen små gode innstillinger på de med tanke på "ikkeproffisjonelt" studio rom.

Tanken min er å skaffe meg sub i samme sort, da jeg selv føler jeg mangler litt i bunn..

Skal først teste de i mitt nye studio rom som er under oppbygging, å hørre om det kan være en del bedre . :)

Menn ellers bra monitorer til en rimelig pris
zalman
Superaktiv
 
Innlegg: 238
Registrert: Fre Aug 21, 2009 11:22 pm

Re: Plug-ins/effekter osv...

Innlegg kanari-fugl » Ons Mai 11, 2011 9:37 pm

Da ble det KRK-monitorene, ettersom Yamahaene var solgt.. Er ikke akkurat high-end, men nå har jeg i hvert fall skaffa såpass med utstyr at jeg gleder meg fælt til å komme hjem og begynne å leke med det =D
kanari-fugl
Fersking
 
Innlegg: 7
Registrert: Ons Apr 06, 2011 1:54 pm

Forrige

Gå til Studio

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron