[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Merkenavn: Hvilke har du godt forhold/dårlig forhold til?

Merkenavn: Hvilke har du godt forhold/dårlig forhold til?

Moderator: Ole Henrik

Merkenavn: Hvilke har du godt forhold/dårlig forhold til?

Innlegg Intervene » Ons Jan 09, 2008 12:36 am

Her er det selvfølgelig snakk om musikkrelaterte merkenavn, men til gjengjeld alt som kan krype og gå av musikkmerker. Fant ikke noe bedre sted å sette den enn under studio, men ta gjerne med gitarmerker, synthmerker osv.

JEg tenker ikke på hvilke merker som har gitt deg produkter du er veldig fornøyd med men mer på hvilke merkeNAVN stiller du deg mer positiv til enn andre, og omvendt: negativt. Gjerne en liten begrunnelse også, tror dette kan bli litt spennende å se.


Moog - Har lang historie bak seg, gitt ut stort sett bare bra ting, er seriøse og er langt fremme i teknologien.

Allen & Heath - Denne er jeg litt usikker på hvorfor jeg er så positiv til, tror kanskje navnet virker så seriøst og ordenlig.

Vox - Har ingen intresse i gamle rørforsterkere egentlig men, bare navnet er legendarisk, har god klang, men også fordi utseende på mange av tingene deres er så freshe.

Negative:

Behringer - ja, denne er vel litt innlysende.

Alesis - Disse har egentlig gitt ut en del bra ting, men allikvel, de virker så plastikk og uekte alle sammen.

Danelectro - Samme som alesis.
Intervene
Tørr bak øra
 
Innlegg: 12
Registrert: Søn Des 23, 2007 5:34 pm

Innlegg Skrinsen » Lør Jan 19, 2008 8:14 am

Waves plug-ins: Overpriset og dårlig service.
Skrinsen
Aktiv
 
Innlegg: 108
Registrert: Lør Okt 06, 2007 5:11 pm

Innlegg ehasting » Lør Jan 19, 2008 11:12 am

steinberg: Overprisa sequencer
ehasting
Tørr bak øra
 
Innlegg: 17
Registrert: Fre Nov 09, 2007 2:37 pm
Bosted: Drammen

Innlegg yhoyland » Lør Jan 19, 2008 6:36 pm

Digidesign: Alt for store dongles (les: lydkort). :lol:
Yngve Høyland
Songs & Production
www.yngvehoeyland.com
Brukerens avatar
yhoyland
MP forum orakel
 
Innlegg: 1730
Registrert: Lør Sep 22, 2007 2:58 am

behringer...

Innlegg aldara » Lør Jan 19, 2008 10:52 pm

Hva er egentlig så feil med behringer? Jeg har en sånn mx9000 og den synes jeg er helt kanon.. .. og er det bare jeg i norge som bruke cakewalk (sonar) lenger ? :P
aldara
Med på notene
 
Innlegg: 55
Registrert: Lør Des 22, 2007 8:35 pm


Gå til Studio

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest