[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Handle fra USA

Handle fra USA

Moderator: Ole Henrik

Handle fra USA

Innlegg zalman » Lør Okt 15, 2011 12:44 am

Hei!

Har tenkt og handle i fra USA og lurer litt på om dere har noen tips til meg hva/hvilken/hvorfor ? hehe

Det er snakk om en mikrofon i første omgang, har fra før av en Audio-Technica AT4047/SV og en Shure SM57...

Den ska bli brukt til Vokal / Acgtr / Gitaramp (der er vel sm57`en bankers)

Da mor mi har hytte (hus) i statene så sender jeg bare pakken til den adressen, så tar de med seg hjem ;) så jeg trenger ikke tenke på moms / toll !!! ??

Takker for svar
zalman
Superaktiv
 
Innlegg: 238
Registrert: Fre Aug 21, 2009 11:22 pm

Re: Handle fra USA

Innlegg Dozerbabar » Lør Okt 15, 2011 2:36 pm

Hvis du har noen som tar den med hjem så er det eneste du må tenke på garanti. Den store fordelen med å kjøpe i Norge er garanti og reklamasjonsrett. Det er egentlig det eneste.
Aleksander Eriksen
Låtskriver, produsent, musiker og potet
Phantom Production - Digital distribusjon og lydstudio - http://www.phantomproduction.no
Molotow - Ballerock til folket - http://www.molotow.no
Brukerens avatar
Dozerbabar
MP forum orakel
 
Innlegg: 1134
Registrert: Man Sep 24, 2007 9:07 am
Bosted: Oslo

Re: Handle fra USA

Innlegg G_Sun » Ons Okt 19, 2011 6:19 pm

Usa funker fint det.
Garanti også, men du må jo være forberedt på å sende evt. ødelagt utstyr tilbake for egen regning,
så da kan det jo bli dyrt.
Kjøpte en CAD M179 en gang, som kom 2 ganger ødelagt frem.
3. gangen gikk det bedre, men det hele ble jo ikke så rimelig som jeg hadde tenkt..

For annet utstyr er det jo viktig å sjekke hva som skal inni av strøm.
G_Sun
Aktiv
 
Innlegg: 166
Registrert: Søn Okt 21, 2007 7:54 pm
Bosted: Telemark

Re: Handle fra USA

Innlegg erikdrink » Ons Okt 19, 2011 8:17 pm

Jeg anbefaler på det sterkeste VintageKing.com
Hyggelig folk med peiling. De matcher pris, dvs at finner du en lavere på noe annet sted gir de deg den til samme pris så skann nettet på forhånd.
Har nylig bestilt en Tube-Tech SSA2B samt en Audio Accessories quick switch patchbay med 16tt kabler og et akustikk kit samt monitor pads og alt inkludert shipping kom på behagelige 35000!
Selvfølgelig må jeg betale 25% merverdigavgift men det er noe dere i felleskap...

Det er også garanti på enkelte varer så lenge de ikke er "special order item" trur eg.
erikdrink
Tørr bak øra
 
Innlegg: 42
Registrert: Søn Aug 07, 2011 8:19 pm

Re: Handle fra USA

Innlegg yhoyland » Tor Okt 20, 2011 12:19 pm

VintageKing er bra folk. Vi kjøpte noen Tubetech ting, en 1073 og 1084 i lunchbox og en refurbished 480L for noen år siden...
480'en var litt skakk og måtte få seg en ny chip i Larc'en. De byttet denne gratis inkl. frakt selv om det var en kommisjonsvare.
Yngve Høyland
Songs & Production
www.yngvehoeyland.com
Brukerens avatar
yhoyland
MP forum orakel
 
Innlegg: 1730
Registrert: Lør Sep 22, 2007 2:58 am


Gå til Studio

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron