[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Litt hjelp!

Litt hjelp!

Moderator: Ole Henrik

Litt hjelp!

Innlegg zalman » Søn Okt 30, 2011 11:28 am

Hei og hå!

Har hatt ei i hjemmestudioet mitt, som har spillt inn gitar og vokal!

Jeg har satt dette i sammen veldig enkelt nå , og lurer litt på hvilke ideèr dere har til meg til denne miksen? synst lixom det er vanskelig og sette i sammen kun kassegitar og vokal da jeg synst det blir litt smalt / lite lydbilde!

Har selv rådet henne til å både øve mer, og kansje lage litt mer liv ut av denne sangen. Men hun skulle hatt en OK mix av det som er tatt opp her.. (slik folk kan gå inn på hennes side og hørre hva hun holder på med)
JA jeg skal finspikke litt på dette før jeg sier meg ferdig, MEN før det så tar jeg veldig gjerne i mot noen GODE tips til kassegitar og vokal mix . (føler også dette kunne blitt spillt en god del bedre) men men.. får gjøre det beste ut av det som er foreløpigt.


http://www.thelastkick.com/Charlotte.mp3
zalman
Superaktiv
 
Innlegg: 238
Registrert: Fre Aug 21, 2009 11:22 pm

Re: Litt hjelp!

Innlegg Lydformidleren » Søn Okt 30, 2011 4:19 pm

Hei

Etter en rask lytting hjemme så mener jeg at litt mer bunn i gitaren kan skape litt mer fylde, samtidig som gitaren neppe tar skade av å bli spilt av i stereo (den hørtes ikke stereo ut hos meg, riktignok med veldig dårlig lytteposisjon). Jeg tror også at klang kan gjøre seg, rett og slett plassere både vokal og gitar i et bestemt rom, eller i en bestemt setting med klang.

Bare noen tanker fra meg, uten å ha lyttet optimalt til låten.
Lydformidleren
Tørr bak øra
 
Innlegg: 21
Registrert: Tor Des 02, 2010 4:17 pm
Bosted: Stavanger

Re: Litt hjelp!

Innlegg zalman » Tir Nov 01, 2011 10:47 pm

zalman
Superaktiv
 
Innlegg: 238
Registrert: Fre Aug 21, 2009 11:22 pm


Gå til Studio

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron