[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Kaos i kakeland..

Kaos i kakeland..

Moderator: Ole Henrik

Kaos i kakeland..

Innlegg aldara » Tor Jan 17, 2008 11:40 pm

Vet ikke helt om dette blir rette plassen (har på følelsen av at det er endel mac fanatics i foraet) :-)

men jeg kjører altså cakewalk (eller sonar om man skal være nøye)
på pc'n min... Dette har fungert helt utmerket på den nå etterhvert ikke nye pc'n min. Problemet oppstod når jeg flytta, da ble datamaskinen slått av en periode (stod tørt og fint hele tiden).. Når jeg rigger studioet opp igjen så får jeg masse drop out og programmet henger seg...

Jeg kjører versjon 3, sånn tålig med plugins, mia echo kortet og ikke for mye minne. Jeg har kjasa med latency, og feilsøkt på hardwaren uten å finne noen feil. Det rare er at jeg tilogmed får drop outs når jeg bare tracker midi... det skal jo strengt tatt ikke forekomme.

Så før jeg formaterer hele møkka og legger inn alt på ny så håper jeg en eller annen har et bra tips jeg kan prøve (så jeg slipper å formatere) :-)
aldara
Med på notene
 
Innlegg: 55
Registrert: Lør Des 22, 2007 8:35 pm

Innlegg H-Musikk » Fre Jan 18, 2008 11:02 am

Brukerens avatar
H-Musikk
MP forum orakel
 
Innlegg: 974
Registrert: Man Sep 10, 2007 3:56 pm
Bosted: Haugesund

Innlegg aldara » Lør Jan 19, 2008 10:54 pm

ja jeg har prøvd alt som står på cakewalk sine sider... Eneste jeg kan komme på er at det er en feil i driverene til lydkortet eller i "lyd" motoren .. men jeg aner ikke hvor jeg skal lete henn... nå har jeg som nevnt vært over det aller meste jeg kan tenke på så det neste blir vell en omfattende rehabilitering :-(
aldara
Med på notene
 
Innlegg: 55
Registrert: Lør Des 22, 2007 8:35 pm

Innlegg G_Sun » Man Jan 21, 2008 8:39 pm

Om du ikke har gjort noen forandringer på softwaresiden, så må forandringen ligge på hardware. Noe som funket, funker ikke så godt lenger.
Har du prøvd å støvsuge maskinen?
G_Sun
Aktiv
 
Innlegg: 166
Registrert: Søn Okt 21, 2007 7:54 pm
Bosted: Telemark


Gå til Studio

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest