[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Tilkoblings problem

Tilkoblings problem

Moderator: Ole Henrik

Tilkoblings problem

Innlegg osvald911 » Tor Jan 19, 2012 11:00 am

Hei.

Har en stk Alto Esotar Preamp med 8 analog inn og 8 analog ut via dsub, og dette går rett inn i patchbay og videre til Aurora.

Nå har jeg fått meg enda en Alto Esotar Preamp med 8 inn MEN kun med ADAT og S/PDIF/AES ut...... Har noen en forklaring på hvordan jeg kan få 8 analog ut av denne boksen? Eller må jeg bare skaffe meg en ny preamp?

Hvis noen forresten har Esotaren med DSUB ut, og er interessert i og bytte, ta kontakt.
WBOstudio
osvald911
Superaktiv
 
Innlegg: 326
Registrert: Ons Jul 09, 2008 3:07 pm

Re: Tilkoblings problem

Innlegg H-Musikk » Tor Jan 19, 2012 12:01 pm

Du har vel allerede et Firewire kort i Auroraen og da har du ikke flere ekspansjonmuligheter. Du kan kjøpe deg enda en boks for å konvertere signalet fra digitalt til analogt, men tipper det blir en dyrere boks enn den du allerede har kjøpt... mitt forslag er at du hiver deg i bilen te byen og bytter preampen i en med anlaoge utganger også... :wink:
Brukerens avatar
H-Musikk
MP forum orakel
 
Innlegg: 974
Registrert: Man Sep 10, 2007 3:56 pm
Bosted: Haugesund

Re: Tilkoblings problem

Innlegg osvald911 » Tor Jan 19, 2012 5:27 pm

Hei og takk for sist.

Hehe, ble heldigvis AES isteden for. Men og kjøpe ADAT kort blir alt for dyrt.
Funker vel dårlig og bruke inserts som outputs også? :oops:
Har ikke betalt den enda, og leverer den nok tilbake hvis jeg ikke kan få gjort dette på noen måte....
WBOstudio
osvald911
Superaktiv
 
Innlegg: 326
Registrert: Ons Jul 09, 2008 3:07 pm


Gå til Studio

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron