[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - HJÆLP

HJÆLP

Moderator: Ole Henrik

HJÆLP

Innlegg kpett » Ons Nov 07, 2012 1:32 am

Hei der ute !
Nå har jeg konvertert fra pc til mac.
. . . .og så langt så bra.
Her er det investert i ny Neuman mikrofon, Apogee Duet lydkort, og du verden....!
Er det bare meg som har'e sånn, eller......
Her sitter jeg med flott utstyr, et aldrig så lite " Det skakke stå på meg" (Valgspråket til de inpotentes foreneing som dere vet ??)
Så står jeg dønn fast.
ER DET EN ELLER ANNEN I OSLO OMRÅDER SOM KUNNE TENKE SEG::::SELVFØLGELIG MOT BETALING, OG HJÆLPE MEG !!!!!!!!
Jeg er desperat. :twisted:
Her står sangene i kø, komponisten er, som sagt desperat, og. . . .faan det kan jo ikke bli værre.
Har ny Mac, med nok kraft til bortimot 2054.....Da er jeg dau :mrgreen:
Videre har jeg som nevnt over, Apogee duet, og sist, eller først, men ikke minst, Cubase 6,5.
Har kjørt med Cubase 4 helt til nå, men men forandringene (Er for meg store.)
Så skulle en eller fler av dere føle dere kallet, så så svar på forumet, så får vi ta det derfra.
Kpett
kpett
Fersking
 
Innlegg: 8
Registrert: Fre Sep 14, 2012 1:00 pm

Re: HJÆLP

Innlegg HumdinGer » Tor Nov 08, 2012 9:05 am

Jeg har selv MacBook Pro, Cubase 6.5 og Apogee Ensemble, men jeg holder ikke til i Oslo. Har du konkrete spørsmål så kan jeg alltids se om jeg kan være til hjelp allikevel. Bare send meg PM i så fall, så tar vi det derifra...
HumdinGer
Superaktiv
 
Innlegg: 240
Registrert: Lør Nov 24, 2007 7:15 pm


Gå til Studio

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 1 gjest

cron