[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Lagring av mikser

Lagring av mikser

Moderator: Ole Henrik

Lagring av mikser

Innlegg Adriant » Ons Nov 14, 2012 12:50 am

Har akkurat kjøpt meg en analog 32 kanals mikser fra tidlig 80tall. I god stil kjøpte jeg mikseren før jeg har studioet den skal stå i klart, og da den er 180*90cm blir jeg nødt til å lagre den i en bod i garasjen over vinteren. Den står inni en flight. Det jeg lurer på er følgende:

1. Dersom temp inni boden går under 0, hvordan påvirker dette mikseren? (dersom det har noe å si i det hele tatt...)
2. Jeg har ikke målt hvor fuktig det er i boden, men vil fukten kunne skade mikseren når den ligger inni flighten? Tenkte å hive noe Silica gel i flighten...
3. Andre ting/tips jeg bør tenke på?
Adriant
Aktiv
 
Innlegg: 125
Registrert: Tir Jun 01, 2010 11:32 pm
Bosted: Stavanger

Re: Lagring av mikser

Innlegg Henning Svoren » Fre Nov 16, 2012 3:14 am

Hei!
Jobba med eit band som lagra alt utstyr inni bandbussen året rundt.
Det går for så vidt fint, men etter tre-fire år vil ting starte å ruste.
I dette bandet sitt tilfelle vart utstyret tatt ut av bussen for å brukast på konsert to gongar i veka, så da fikk det varma seg opp og tørka litt.
Spørs litt kor viktig/dyr mikseren er, men temperaturen inne bør ligge på 10 grader eller meir om du vil vere sikker på å unngå problem.
Henning Svoren
Superaktiv
 
Innlegg: 336
Registrert: Tir Jan 08, 2008 2:51 am
Bosted: Sunnmøre

Re: Lagring av mikser

Innlegg Adriant » Fre Nov 16, 2012 12:33 pm

Takk for tips! Kjøper meg noen "fuktslukere" på clas ohlson og setter på noe lys inni boden. Håper på det beste :D
Adriant
Aktiv
 
Innlegg: 125
Registrert: Tir Jun 01, 2010 11:32 pm
Bosted: Stavanger


Gå til Studio

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest