[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Tips til rimelig compressor

Tips til rimelig compressor

Moderator: Ole Henrik

Tips til rimelig compressor

Innlegg goldenGeek2 » Fre Mar 21, 2008 12:50 pm

Hei!
Eg har nettopp utvida heimestudioet med ein Mackie 8-bus (32:8) med den ekstra 24-kanalersmodulen (56kanaler tilsammen... har vel ikkje bruk for alle kanalene enno, men men..) og treng litt tips til eit par compressorer. Vanligvis jobber eg i eit litt større studio som har masse fint utstyr, men eg hadde håpa på å kunne gjere litt miksing heime (når eg med tid og stunder får bygget ferdig studiorommet). Eg likar å jobbe analogt, men brukar også sjølvsagt litt plugins etc. i Pro Tools. Det eg i utgangspunktet treng er eit par trommecompressorar... eg kan prøve å forklare korleis eg vanlegvis jobbar, så er det kanskje lettare å forstå behovet. På ein vanleg session brukar eg å sende trommene til 2-4 ulike compressorar samt ei vanleg ukomprmert stereogruppe. Compressorane eg vanlegvis brukar er ein RNC (Really Nice Compressor) til å skvise trommene knallhardt, ein SPL transient designer for å kunne hente ut attack, ein Siemens Comp/EQ (hugsar ikkje kva modellen heiter) for å farge lyden og eventuelt vrenge den litt, og gjerne ein mono rørpreamp el.l. for å vrenge kick og skarp ytterligere. Spørsmålet mitt er då; kva kan de anbefale av utstyr som ikkje er alt for dyrt, men som kan hjelpe meg med eit slikt oppsett. Eg har per i dag berre ein TLAudio FAT 1, som er fin til å vrenge ting litt med. Eg kjem nok til å kjøpe ein RNCsidan dei ikkje er så dyre, men finst det andre alternativ sånn ca. i samme prisklasse?
Sist endret av goldenGeek2 den Lør Mar 22, 2008 9:04 am, endret 1 gang
goldenGeek2
Superaktiv
 
Innlegg: 266
Registrert: Lør Des 01, 2007 8:48 am

Innlegg Toproom Studio » Fre Mar 21, 2008 11:51 pm

Du har ikke nevnt hva som er ditt budsjett, men som du nevnte er RNC et veldig bra valg! Jeg syns den er kjempebra!
Av andre rimlige så kan jeg nevne DBX 160X som er fin på basstromme. Den får du for et par lapper på Ebay.
En annen jeg ikke greier meg uten er en Aphex Expressor (ikke rør). Den MÅ jeg ha på skarptromma mi.
Skjønner at du liker å jobbe litt gruppevis på mikseren, og da er jo RNC edn kompressor som kan måle seg med saker som koster 3 ganger mer.

Børge
Toproom Studio
Tørr bak øra
 
Innlegg: 27
Registrert: Tir Nov 13, 2007 9:57 am
Bosted: Lunner, Hadeland

Innlegg Henning Svoren » Tir Mar 25, 2008 3:12 pm

DBX 163x!!
Henning Svoren
Superaktiv
 
Innlegg: 336
Registrert: Tir Jan 08, 2008 2:51 am
Bosted: Sunnmøre

Innlegg yhoyland » Ons Mar 26, 2008 3:08 am

Dbx 160A er et superalternativ. Relativt rimelig og helt praktfull sak.
Yngve Høyland
Songs & Production
www.yngvehoeyland.com
Brukerens avatar
yhoyland
MP forum orakel
 
Innlegg: 1730
Registrert: Lør Sep 22, 2007 2:58 am


Gå til Studio

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest