[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Støv fritt...

Støv fritt...

Moderator: Ole Henrik

Støv fritt...

Innlegg H-Musikk » Tor Mai 29, 2008 12:00 pm

Må nesten le litt (eller grine) hver gang jeg ser dette i en annonse. Dippedutten har stått i et "støvfritt og røyfritt studio" står det... hvordan i all verden klarer man det. Røykfritt forstår jeg...det er enkelt, men når i pokker ble studioteknikere/musikere så forbannet flinke til å gjøre reint og holde alt støvfritt rundt seg... :lol:

Noen som har noen gode råd å komme med.... :roll:
(må jo fortrinsvis komme fra dere som med hånden på hjerte kan si at dere har et støvfritt studio....i praksis mener jeg....og ikke bare i teorien) :wink:
Brukerens avatar
H-Musikk
MP forum orakel
 
Innlegg: 974
Registrert: Man Sep 10, 2007 3:56 pm
Bosted: Haugesund

Innlegg Dozerbabar » Tor Mai 29, 2008 12:17 pm

Du får kjøpt en rackting som heter Vaskedame har jeg lest. Den kommer i litt forskjellige modeller av ymse kvalitet.

Man får det man betaler for ;)
Aleksander Eriksen
Låtskriver, produsent, musiker og potet
Phantom Production - Digital distribusjon og lydstudio - http://www.phantomproduction.no
Molotow - Ballerock til folket - http://www.molotow.no
Brukerens avatar
Dozerbabar
MP forum orakel
 
Innlegg: 1134
Registrert: Man Sep 24, 2007 9:07 am
Bosted: Oslo

Innlegg goldenGeek2 » Tor Mai 29, 2008 9:22 pm

Dozerbabar skrev:Du får kjøpt en rackting som heter Vaskedame har jeg lest. Den kommer i litt forskjellige modeller av ymse kvalitet.

Man får det man betaler for ;)


...men du bør vere obs på at dei ikkje nødvendigvis er i 19"-format ;)

Vaskedame Pro-bundle er visstnok dødsfeita, der får du mellom anna produktet ferdig montert i et knallsexy rack. Du kan også kjøpe ekstra plug-in-modular som f.eks Revisor 2000!
goldenGeek2
Superaktiv
 
Innlegg: 266
Registrert: Lør Des 01, 2007 8:48 am


Gå til Studio

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest