[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - laser for utendørsbruk

laser for utendørsbruk

Alt fra Speakon-plugger til LED.

laser for utendørsbruk

Innlegg keyboardwizard » Ons Jun 17, 2009 2:40 pm

hei,

vi skal til med en ganske stor konsert utendørs en kveld nå i august.

sitter å kikker litt på lasere, og hva som kan brukes.

for bare å ha nevnt det:
det skal være en pink floyd konsert, og vi ønsker da et par lasere i tillegg til resten, som skal være synlige helst i litt skumring, uten at det er nødvendig å pakke hele dalen full av tåke og røyk.. (blir nok kanskje litt vanskelig i en svær park/plen med kapasitet på 4000+ folk...)


så... hva vil egne seg her?
prisramme: ikke noe særlig mer enn 10-20.000.

har fått pris på 2 stk 50 mw kr 2400.- eks mva.
er dette brukendes?

fikk også pris på 2 stk på 800 mw vannavkjølte lasere til ca kr 20.000.- eks mva--- er dette veldig overkill??
keyboardwizard
Aktiv
 
Innlegg: 156
Registrert: Tir Jul 29, 2008 4:40 pm

Innlegg renovatio » Tor Jul 16, 2009 1:32 am

Helloen!

Svarer deg jeg siden jeg ser ingen har gjort det. Vil bare si med en gang at 2 50mW laser er ikke kraftig nok. Jeg kjører selv en 500mW fullfargelaser som er i grenselag ute. Og den koster 50 000,- ink moms. Vil anbefale og heller leie fra et firma som er kompetent og driver med dette. Vet ikke hvor du holder til i landet? Men kontakt et lokalt PA firma som har eller kan anskaffe noe kraftig. :) Det er mitt råd.
renovatio
Fersking
 
Innlegg: 3
Registrert: Tor Jul 16, 2009 1:29 am


Gå til PA og Lys

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron