[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - parkanner med dioder

parkanner med dioder

Alt fra Speakon-plugger til LED.

parkanner med dioder

Innlegg svebe » Søn Sep 19, 2010 11:20 am

Noen som kan fortelle meg hva som er forskjellen mellom PAR 38 og 56 (m dioder) eller hvor finner jeg god informasjon.

Vi skal kjøpe litt egenbelysning til bandet som kan nyttes på mindre og private gig's. Ser for oss en 4 kanner bak bandet som stilles med litt forskjellig vinkel.
svebe
Tørr bak øra
 
Innlegg: 19
Registrert: Fre Aug 22, 2008 1:25 pm

Re: parkanner med dioder

Innlegg avage » Fre Sep 24, 2010 12:33 pm

svebe skrev:Noen som kan fortelle meg hva som er forskjellen mellom PAR 38 og 56 (m dioder) eller hvor finner jeg god informasjon.

Vi skal kjøpe litt egenbelysning til bandet som kan nyttes på mindre og private gig's. Ser for oss en 4 kanner bak bandet som stilles med litt forskjellig vinkel.


Det vanligste er PAR56 og det enkleste er nok å kjøpe et ferdig sett hvis du ikke har så mye peiling på dette. Så et godt tilbud her om dagen: http://unistage.no/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=200017-206997
avage
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Fre Sep 24, 2010 12:16 pm

Innlegg Rockegården » Man Okt 04, 2010 9:37 pm

38 gir ekstremt mye lavere lysutbytte enn 56 - Ikke kjøp 38.

Straff meg hvis jeg tar feil...

Når det er sagt så ville jeg nok helst kjøpt 64 med en gang. Lysutbyttet på billige ledkastere er så lavt at du bør ha såpass! Desuten er de like store og koster en hundrelapp mer.

Nå har jeg tatt det for gitt at du ser på de billige utgavene - Hvis du kjøper kastere som ligger mellom 2500 og 5000,- er det en helt annen verden. Disse gir mye mer lys. Altså - Billig: Kjøp mange, dyrt: kjøp få, og få bedre, varmere og mye mer lys for penga!
Rockegården
Tørr bak øra
 
Innlegg: 21
Registrert: Ons Jun 09, 2010 5:06 pm


Gå til PA og Lys

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron