[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Billig sub

Billig sub

Alt fra Speakon-plugger til LED.

Billig sub

Innlegg goldenGeek2 » Tor Aug 07, 2008 7:49 am

Eg driv innimellom med litt musikalsk prostitusjon, dvs. spilling av coverlåter på lokalet mot eit solid honorar ;-) Me har hatt eit relativt ok PA-anlegg, men no har sub-kassene våre meir eller mindre meldt pass. Dette er nokre gamle Dynacord-ting, sikkert 20 år gamle - minst. Vel, anyway, me er no på jakt etter nokre nye bunnkasser, men sidan me ikkje spelar så ofte lenger så er me ikkje interessert i å legge så mykje pengar i dette. Det er her dykkar ekspertise kjem inn.. hehe.. er det nokon som kan anbefale nokre brukbare, men så billig som mulig bunnkasser? Me er helst på jakt etter aktive ting, for då kan me bytte ut den råtne topp-forsterkeren vår med den noko betre Lab-en me no har hatt til bunnkassene :-)
goldenGeek2
Superaktiv
 
Innlegg: 266
Registrert: Lør Des 01, 2007 8:48 am

Innlegg yhoyland » Tor Aug 07, 2008 12:12 pm

Størrelse / effekt?
Hvor store er toppene?
Budsjett?
Yngve Høyland
Songs & Production
www.yngvehoeyland.com
Brukerens avatar
yhoyland
MP forum orakel
 
Innlegg: 1730
Registrert: Lør Sep 22, 2007 2:58 am

Billig sub

Innlegg Bassburger » Man Sep 08, 2008 12:52 am

Det følger en link på aktive kasser. Jeg må bare si at jeg ikke har hørt dem, men de virker billige.
http://www.thomann.de/se/the_box_ta18.htm
Kanskje her er noen andre på forumet som har vært bort disse?

Mvh. Harald
Har anskaffet meg Littemark II + Epifani 2x10" Neo :)
Bassburger
Fersking
 
Innlegg: 9
Registrert: Ons Apr 09, 2008 1:11 am
Bosted: Mosjøen


Gå til PA og Lys

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron