[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Boss KM60

Boss KM60

Alt fra Speakon-plugger til LED.

Boss KM60

Innlegg Thomas Mårud » Ons Sep 26, 2007 9:46 pm

Halla!

Jeg har vært på litt nostalgiutstyrsjakt i helga og fikk endelig kjøpe tilbake en gammel sak som var i mitt eie for 12-13 år siden. Ikke veit jeg hva jeg skal med den, men gøy var det uansett. Det er som topic sier snakk om en 6 kanalers Boss mixer med navnet KM60. Jeg er ute etter litt info om denne, men kunne ikke finne stort på Google, annet enn at den er laget i 1978 pluss et bilde.

Det jeg lurer på er i grunnen alt. Reservedeler er vel bare å drømme om? Hva slags forsterker ble denne mikseren vanligvis brukt sammen med, hva kostet den som ny osv osv. Som sagt, alt er av interesse. For den som lurer så ga jeg 200kr for den og uavhengig av om den er ubrukelig eller ikke så kan man vel si at det var en grei pris. Mikseren er så å si strøken, men litt wear'n'tear må man jo regne med.

Bilde
The only time I'm easy is when I'm: Killed By Death!
Thomas Mårud
Tørr bak øra
 
Innlegg: 16
Registrert: Tir Sep 11, 2007 10:15 am

Innlegg Dag » Man Okt 15, 2007 10:17 am

Hoho.

Det er den vekker ikke bare hos deg minner. En trommis jeg spilte med på den tiden denne kom på markedet, brukte den som trommemikser. Fikk ikke akkurat krem trommelyd ut av disse preamp'ene og EQ'n. :lol:
Ikke akkurat 1073 dette nei.
Brukte en som keyboardmikser en liten periode men den ga mye sus og støy. Og så var det ikke all verden med linjer heller.

200 kroner er en grei pris.

BTW den har fine knapper. Akkurat som de gamle Roland synth'ene. Er plastikken på pots'ene på fremdeles :shock:
Dag
Tørr bak øra
 
Innlegg: 16
Registrert: Lør Okt 06, 2007 9:27 pm

Innlegg Thomas Mårud » Søn Okt 21, 2007 12:07 am

jepp, det er utrolig nok fortsatt beskyttelsesplast på noen av potene. den funker som gull, men er selvsagt ikke akkurat førtsevalget. gøy å ha, ganske enkelt.
The only time I'm easy is when I'm: Killed By Death!
Thomas Mårud
Tørr bak øra
 
Innlegg: 16
Registrert: Tir Sep 11, 2007 10:15 am


Gå til PA og Lys

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron