[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Progressive Rock/Metal band søker en vokalist i oslo området

Progressive Rock/Metal band søker en vokalist i oslo området

Bransjerelaterte emner.

Progressive Rock/Metal band søker en vokalist i oslo området

Innlegg Purpura » Tir Jul 07, 2009 11:35 am

Hei,

Vi et band med en gitarist,bassist og trommis som søker etter en vokalist. Vi spiller selvlagde låter.

Bandet har eksistert siden 2002. Men etter en liten omorganisering i bandet startet vi opp på nytt i 2008.

Vi henter inspirasjon fra band som:

- Dream Theater
- Tool
- Porcupine tree
- Pantera
- Meshuggah
- Opeth
- Og mange fler


Det vi ser for oss er:

- At du er mellom 20-25 år
- At humoren er på plass
- At du kan det å skrive tekster
- At du digger det å spille i et band

Vokalmessig ser vi etter en som kan synge ren vokal men som også kan røffe opp stemmen litt (ikke skriking:))

Hvis du kan spille et instrument ved siden av er ikke det noe negativt, men det er først å fremst vokalen vi søker etter.
Purpura
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Tir Jul 07, 2009 11:28 am

Innlegg Mordeth » Tir Okt 27, 2009 7:19 pm

Søkte litt på nettet etter band som søker vokalist og kom over denne.
Ser det er en stund siden dere postet dette, men tenkte jeg kunne melde interessen dersom dere fortsatt leter etter vokalist.

Er 26 år, utdannet lydteknikker og stor interesse for musikk så lenge jeg kan huske. Har alltid vært glad i å synge, og har sunget stort sett det meste av sjangere opp gjennom årene, fra god gammel 90talls pop i barndommen, via punk, ska og grunge i ungdommen, videre til alternativ rock, metall, jazz og progressiv musikk frem til i dag.

Ut i fra hva dere skriver her virker det som dere kunne være et band jeg hadde trives i, så dersom dere fortsatt er på utkikk må dere gjerne ta kontakt på mail; Esalminen@gmail.com
Mordeth
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Tir Okt 27, 2009 7:07 pm
Bosted: Sandefjord


Gå til Musikkbransjen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest