[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Musiker søker musikere, naturlig nok

Musiker søker musikere, naturlig nok

Bransjerelaterte emner.

Musiker søker musikere, naturlig nok

Innlegg Hewhocannotbenamed » Fre Aug 21, 2009 12:14 am

Hei! Mats heter jeg, og jeg er det man kaller en sultende musiker. Jeg får godt med mat, det er ikke det, men jeg har et konstant behov for å lage og fremføre musikk, en drift jeg ikke føler jeg får fullstendig tilfredstilt. Kort og godt: Jeg vil bråke!

Søker helst folk som ikke er redde for litt ukonvensjonalitet. Musikk er kunst, ikke sport (i motsetning til mangtallige gitarrunkere ser ut til å tro), og heller ikke bissniss (i´m looking at you Green Day!)


Jeg bor i Hokksund, har ikke noe problem med å toge til f.eks. kongsberg/drammen, bor du i Oslo er et øvingslokale i Drammen et fint kompromiss, og bor du i Jokkmokk, må vi ty til andre midler!


I bunn og grunn driter jeg i om du spiller gitar, fele, munnharpe, eller liker å lage festlige lyder ved å skvise rompeballene dine hardt sammen rundt en vannballong, faktum er at det er uutforskede aspekter innen audiell kunst, og de bare venter på å utforskes! Så samma hva du vil spille, ta kontakt! Death-Metall, 70´s prog, elektronisk, folk, svartmetall, hva som helst; det er vært et forsøk!

Alle interresante, kreative musikere; ta kontakt på matsruler@hotmail.com, eller gå ned til nærmeste bensinstasjon og kjøp en kopp kaffe mens du undres over om gud har navle!
--------------------------------------------------------------------------------
Hewhocannotbenamed
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Fre Aug 21, 2009 12:13 am

Innlegg Bjørnp » Lør Sep 12, 2009 6:30 pm

8) Hei.Leste innlegget ditt,men hva har du tenkt deg? Jeg er en ,,voksen,, kar. Spiller både gitarer og bass. Har spilt over det meste av lndet,men er en stund siden nå.Å spille er jo mye av livet.Går mest i blues-rock+alt mulig.Improviserer endel,når jeg sitter å øver/spiller.Har jo el-gitar og et par akkustiske m.mic. Takamine og applause.Er glad i de to akkustiske,mens lyder lages greiest med el.gitar.Her har jeg en Ephiphone SG sak,raud og gild.Men jeg liker,n og det er hovedsaken.Av amp,s bruker jer en 20 w. knall god forsterker.Bruker den til og med til bassen. ellers en 60 w, forsterker til akkustisk gitar.Fin,fin sak.Nevner dette,slik at man har en viss peil.bor i Hønefoss,men har desverre ikke bil.Ikke bil men god tid. Er i Facebook under Bjørn Paulsen.Kjemper for noen hjerte-saker der inne.Bl.a. gata,s folk som må få bedre villkår.E-post adr : paultaj1@hotmail.com. Vennlig hilsen Bjørn P.
Spiller bass og alle typer gitarer.Bjørnp
Bjørnp
Fersking
 
Innlegg: 3
Registrert: Lør Sep 12, 2009 2:52 pm
Bosted: buskerud

Innlegg Hewhocannotbenamed » Søn Sep 13, 2009 12:14 am

Hva jeg har tenkt meg? Vel, litt av grunnen til en såpass frittflytende annonse som den over er nettopp det at jeg alene ikke helt greier å begrense meg innenfor sjanger, heller ikke å bare la andre bestemme og med det senke meg ned på et sessionmusiker nivå. Jeg er mer en tilhenger av å sette to kreative musikere i samme rom og se hva som skjer, men jeg har absolutt preferanser. En ting jeg syntest er viktig er at kvaliteten på musikk ikke er bestemt ut ifra sjanger, men av komposisjon, talent, og ren sjel. Riktignok skrev jeg kanskje litt mye da de fleste muligheter for et relativt normalt samarbeid stoppet seg selv allerede da du skrev voksen, da jeg med mine drøyt femten år representerer en heller ung aldersgruppe.
Hewhocannotbenamed
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Fre Aug 21, 2009 12:13 am

Innlegg Bjørnp » Søn Sep 13, 2009 10:24 am

8) Hei. Greit nok det der. Aldersforskjellen blir nok for stor.Men lykke til med prosjektet ditt.Å være ambisiøs er en god pådriver for å nå sitt mål.Håper noen vil svare deg,så opplegget blir realisert.B.P.
Spiller bass og alle typer gitarer.Bjørnp
Bjørnp
Fersking
 
Innlegg: 3
Registrert: Lør Sep 12, 2009 2:52 pm
Bosted: buskerud


Gå til Musikkbransjen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron