[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Countrysanger, spiller du mine, så spiller jeg dine :-)

Countrysanger, spiller du mine, så spiller jeg dine :-)

Bransjerelaterte emner.

Countrysanger, spiller du mine, så spiller jeg dine :-)

Innlegg nilsemann » Ons Sep 16, 2009 6:42 pm

Jeg har skrevet en og annen countrylåt opp gjennom årene, hittill er det bare jeg selv som spiller dem, men som låtskriver hadde det vært kjempegøy om noen ANDRE også gjorde det. Jeg er sikkert ikke den eneste som har det sånn.
Hadde vært moro å høre hvordan låtene mine blir, fremført av et band i stedet for innspillt på hjemmestudio.

Derfor tenkte jeg at dersom det er andre i samme genre som driver på samme måte kan vi rett og slett spille hverandres sanger. Da tar jeg for gitt at det leveres inn Tonorapporter på opptredenene, man leker da ikke butikk ;-)

Gjør rundt 40 spillekvelder pr år +- hvert år, som trubadur/enmannsorkester eller duo

Høre noen av låtene mine på
www.myspace.com/countrytrubadur (er noen coverlåter der også, men det ser du sikkert)
Folket vil ha brød og sirkus
Hadde nøyd meg med ny gitar jeg ;-)

http://nilsemann.net
www.myspace.com/countrytrubadur
nilsemann
Tørr bak øra
 
Innlegg: 44
Registrert: Fre Nov 21, 2008 9:02 am
Bosted: Sarpsborg

Gå til Musikkbransjen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron