[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Søker musikere/band å spille med rundt Stavanger

Søker musikere/band å spille med rundt Stavanger

Bransjerelaterte emner.

Søker musikere/band å spille med rundt Stavanger

Innlegg Toften » Tir Okt 20, 2009 6:54 pm

Hei. Fortida så driv eg å leiter etter nytt band/nye musikere å spille med for å danne eit evt. band, rett og slett fordi mitt gamle har sluttet å spille. Har spilt gitar i 6 år nå, og kunne godt vært interessert i spille noko blues/rock greier, men alt innen blues og rock sjangeren er av interesse. Jazz driver eg også å lærer meg fortida, så det kjem vel med tida. Til vanleg høyrer eg på artister/band som Free, Wilco, Neil Young, Pearl Jam, the Jimi Hendrix Experience, Led Zeppelin, Madrugada, Motorpsycho, Hellacopters, Zephyr, John Coltrane, Radka Toneff, Wes Montgomery, Muddy Waters, B.B. King, My Morning Jacket, the Allman Brothers Band, BigBang, Radio Moscow, My Midnight Creeps, Junipher Greene, Pink Floyd, Aunt Mary, Jethro Tull, ELP osv. Dei gitaristene som har inspirert meg mest må vel vær Jimi Hendrix, Paul Kossoff, Jimmy Page, Neil Young, Nels Cline, Duane Allman og Tommy Bolin.
Så det er bare å ta kontakt på enten kosstofte@gmail.com eller 95 031 089 visst dette virker interessant. Skal ta alt til vurdering.

Er forresten ein 15 år gammel gutt, og bor på Randaberg litt uten for Stavanger. Så å komme seg til slike steder rundt Stavanger skal ikkje vær noko problem

Så visst du/dykk ser etter ein gitarist å spille med så ikkje nøl med å ta kontakt. Forresten ikkje nøl med å ta kontakt visst du veit om nokon som ser etter band, heller. Alt av interesse.

Toften :D
Toften
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Tir Okt 20, 2009 6:43 pm

Gå til Musikkbransjen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest