[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - "Oldie" søker andre spillende "oldies".

"Oldie" søker andre spillende "oldies".

Bransjerelaterte emner.

"Oldie" søker andre spillende "oldies".

Innlegg Harald_T. » Ons Feb 17, 2010 1:53 pm

Er blitt 62, gitt! Det er "uttapå", for innvendig er musikklidenskapen uforandret og like intens som for 40 år siden! Vet at jeg ikke er alene om å føle det slik og søker derfor likesinnede i Oslo, enten som er aktive eller som har lyst til å tørke støv av instrumentet sitt og gi det liv igjen. Selv synger jeg det meste innen pop og rock og skriver låter i ny og ne. Målet er å føle kicket fra live-spillinger igjen, så det vil kreve en viss grad av forpliktelse om du vil være med. Let's do it!
Harald_T.
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Man Okt 06, 2008 5:33 pm
Bosted: Oslo

Innlegg Dozerbabar » Ons Feb 17, 2010 6:28 pm

Jeg er ganske så langt unna 62, men stor tommel opp for engasjementet! :D
Aleksander Eriksen
Låtskriver, produsent, musiker og potet
Phantom Production - Digital distribusjon og lydstudio - http://www.phantomproduction.no
Molotow - Ballerock til folket - http://www.molotow.no
Brukerens avatar
Dozerbabar
MP forum orakel
 
Innlegg: 1134
Registrert: Man Sep 24, 2007 9:07 am
Bosted: Oslo

Re: "Oldie" søker andre spillende "oldies&

Innlegg Bjørnp » Søn Feb 21, 2010 6:18 pm

Harald_T. skrev:Er blitt 62, gitt! Det er "uttapå", for innvendig er musikklidenskapen uforandret og like intens som for 40 år siden! Vet at jeg ikke er alene om å føle det slik og søker derfor likesinnede i Oslo, enten som er aktive eller som har lyst til å tørke støv av instrumentet sitt og gi det liv igjen. Selv synger jeg det meste innen pop og rock og skriver låter i ny og ne. Målet er å føle kicket fra live-spillinger igjen, så det vil kreve en viss grad av forpliktelse om du vil være med. Let's do it!
--HEI.En voksen mann på 52 år her.Spiller gitarer og bass, det som trengs der og da.I vår alder gidder vi ikke bruke tiden til nykker ala, ,,solo-gitarist,,så da kan jeg ikke ta bassen,,osv..,,!!ei, det hadde vært veldig gøy å rørt på seg litt igjen. Har spelt endel live i andre sammenheng, bl.a. i Kirker, der jeg spilte med Karsten Isachsen, da han kåserte og jeg spilte et par sanger og sang til..kan godt kore ,men sangen er anders oppgave enn min..Her er mibil nr,+ mitt navn er Bjørn ....Kanskje vi snakkes..?!
Spiller bass og alle typer gitarer.Bjørnp
Bjørnp
Fersking
 
Innlegg: 3
Registrert: Lør Sep 12, 2009 2:52 pm
Bosted: buskerud


Gå til Musikkbransjen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron