[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Vokalist/låtskriver søker band!

Vokalist/låtskriver søker band!

Bransjerelaterte emner.

Vokalist/låtskriver søker band!

Innlegg Hanne » Tir Jul 13, 2010 6:54 pm

Mitt navn er Hanne, er 22 år og holder til i Oslo.
Holder på å starte opp et nytt bandprosjekt og trenger medlemmer.
Jeg synger, spiller gitar og skriver låter. Har en del band og sceneerfaring.

Er hovedsaklig ute etter et band hvor alle kan ta del i utforming av låtene, altså hvor alle aktivt deltar kreativt istedenfor at det blir et backingband til meg. En gitarist, bassist og trommis er det jeg ser etter i første omgang, men ta selvfølgelig kontakt hvis du spiller noe annet og er interessert i å bli med. Er også et stort pluss hvis det er flere som kan synge/kore og kanskje ta del i låtskriving.
Dette kommer til å bli et seriøst prosjekt og er derfor kun ute etter folk som har ambisjoner om å drive med musikk og har en proff holdning til dette.

Jeg har ikke tenkt å si noe helt spesiell genre på forhånd, da jeg mener man må spille litt sammen og teste ut litt forskjellig først. Men kan jo nevne noen band/artister jeg hører på: The Beatles, Gram Parsons, Patsy Cline, The Band, Bob Dylan, Justin Townes Earle, David Bowie, Shangri-las og veldig mange flere, men det var disse jeg kom på nå.
Er nok et poeng at du liker minst en av de nevnte..

Ta kontakt!!
Hanne
Fersking
 
Innlegg: 4
Registrert: Tir Jul 13, 2010 6:10 pm

mail.

Innlegg Hanne » Tir Jul 13, 2010 6:56 pm

Send meg gjerne en mail: hayniii@gmail.com
Hanne
Fersking
 
Innlegg: 4
Registrert: Tir Jul 13, 2010 6:10 pm


Gå til Musikkbransjen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron