[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Låtskriving..

Låtskriving..

Bransjerelaterte emner.

Låtskriving..

Innlegg thorep » Ons Jan 30, 2008 1:06 am

Hei.
Jeg driver skriver noen låter..men vet ikke åssen jeg skal få dem ut til noen musikere , eller noe i den stilen.
Og hvordan kan man sende en låt til noen å stole på at dem ikke tar den som sin egen?noe sted registrere dem?

På forhånd takk:)
thorep
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Ons Jan 30, 2008 1:02 am

Innlegg G_Sun » Fre Feb 01, 2008 12:34 pm

Om du vil sikre deg mot at noen stjeler låten fra deg, kan du legge de i en konvolutt og sende de rekomandert til deg selv. Om du ikke åpner konvolutten, vil du så ha "bevis" på at du har laget disse låtene.
Eller du kan registrere deg og sangene dine på Tono.

Ellers, om å finne utøvere til sangene dine..
Jeg tror ofte at sangene dine er ment for deg. Kanskje du har flere talenter enn bare å skrive sanger?
G_Sun
Aktiv
 
Innlegg: 166
Registrert: Søn Okt 21, 2007 7:54 pm
Bosted: Telemark

Innlegg Aniita » Man Mai 26, 2008 3:43 pm

Hei Thorep!

JA, det hjelper lite å sitte i sin egen "kjeller" og skrive knallbra låter som ingen får se - de må ut.:)

Hva med å ta kontakt direkte til Kilden/artisten? Eller kanskje plateselskap tar imot..


Hvordan går det forressten, ser at innlegget ditt har ligget her en tid. Kanskje har du allerede funnet en løsning. Hadde vær fint å høre fra deg igjen.

Mvh.
Anita
Aniita
Fersking
 
Innlegg: 8
Registrert: Fre Feb 29, 2008 5:48 pm


Gå til Musikkbransjen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron