[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Ledig plass i øvingslokale på Økern (Oslo)

Ledig plass i øvingslokale på Økern (Oslo)

Bransjerelaterte emner.

Ledig plass i øvingslokale på Økern (Oslo)

Innlegg AMelbye » Fre Okt 16, 2015 2:22 pm

Vi har et lokale på 32kvadrat, og er for tiden bare ett band. Vi ønsker å dele dette lokalet med ett band til. Lokalet ligger 5min fra økern tbane. Gratis parkering utenfor.

Vi øver vanligvis torsdager, men også noen ganger i helga. Vi har også en trommis som er innom og øver litt sporadisk både på dagtid og kveldstid, men rommet står stort sett tomt. Det er ingen restriksjoner på når rommet kan brukes, bortsett fra de dagene vi bruker det.

Dere kan benytte dere av følgende utstyr i rommet:
4 scenemonitorer (2 wedge, 2 type sidefill/liten PA) med hver sin forsterker og (om ønskelig) hver sin aux på mixeren.
yamaha digitalmixer
dere kan låne en bass-amp (sansamp bass DI -> rocktron velocity 300 -> laney 4x10)
dere kan låne én gitar-amp (peavey 6505 -> laney 4x12/celestion G12M70)
opptaks-PC med lydkort (RME) for flersporsopptak
alarm

Resten må dere ta med selv. Det er lett plass til et trommesett til (deling av trommesett er ikke aktuelt), og vi vurderer å skaffe kjøleskap.

Ellers er det vinduer som kan åpnes. Rommet er akkustisk behandlet med steinull kledd i stoff. Det er et slitent gammelt kontorlokale, og ser ut som et øvingslokale bør.
Søppel, ølbokser og gitarer på gulvet er overhodet ikke akseptert, men vi skjønner at man kan glemme å kveile opp en gitarkabel før man går. Ingen røyking inne.

Prisen er 2500kr pr mnd., og vi ønsker 2mnd depositum. Vi er i utgangspunktet mest interessert å bare være 2 band, men kan vurdere å ta inn et tredje band for å senke prisen, om dette er viktig for dere.

Send meg en epost på amelbye@gmail.com om dette er av interesse. Jeg kan sende bilder på forespørsel.
AMelbye
Tørr bak øra
 
Innlegg: 13
Registrert: Tir Aug 30, 2011 1:07 pm

Gå til Musikkbransjen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest