[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Nincompoop søker vokalist

Nincompoop søker vokalist

Bransjerelaterte emner.

Nincompoop søker vokalist

Innlegg fostom » Man Nov 24, 2008 11:54 am

Hei og hå

Vi er et amatørband fra Oslo som har holdt på siden sommeren 2007. Vår nåværende vokalist blir pisket såpass av jobben sin at han har valgt å legge mikrofonen på hylla. Av den grunn så ønsker vi å få inn en ny mannelig vokalist. Gjengen består nå av Tommy (gitar), Jon Andes (gitar), Morten (Bass), Jonas (trommer). Aldersmessig så er vi fra 30 til 33 år, og vi ser helst at du er fra 25 til 35 år.

Vi er i utgangspunktet et hobbyband som spilte hver for oss når vi gikk på videregående og valgte for ett års tid siden å blåse støvet av intrumentene. Så ambisjonene våre er ikke skyhøye ;) Vi ser for oss å spille live i løpet av 2009 og få spilt inn en demo etterhvert. Men vi har ikke planer om å ta over verden. Musikken står i fokus og det er jævlig moro å spille, så får vi se hvor det tar oss...

Musikkstilen vi forsåvidt forsøker å peile oss inn på er foo fighters'ish, men du vet jo hvordan det er når en låt blir presentert på øving så blir den fort vrengt i en helt annen retning enn det den opprinnelig var ment som ;). Så det hadde vært fint om du har en stemme som kan være litt "sinna" og samtidig litt myk. Altså en real rockestemme. Personlig liker jeg musikk som Rage Against the Machine, Tool, Metallica, Muse, System of a Down, Foo Fighters +++. Vi har rundt 10 låter på registeret hvor halvparten er egne.

Vi øver hver mandag fra 20-23 (18-21) på Borgen studios i Oslo. Vi har også en link på myspace (www.myspace.com/nincompoop), der har vi ikke lagt ut musikk ennå. Jeg har en site hvor jeg har lagt ut noen GROVSKISSER av demoer som jeg presenterer de andre i bandet før det i det hele tatt blir noen låt av det (www.portendmusic.com).

Hvis det viser seg at du har lyst til å ha det gøy å synge litt rock/heavy så hører vi gjerne fra deg ASAP. En låt vi eventuelt kan ta på en test-øving er Helter Skelter av The Beatles (eller U2 om du vil).

Tommy - Mob. 48233606 eller tommy.fossli@1881.no
fostom
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Man Nov 24, 2008 11:23 am

Gå til Musikkbransjen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron