[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Vil du spille old school rock´n´roll?

Vil du spille old school rock´n´roll?

Bransjerelaterte emner.

Vil du spille old school rock´n´roll?

Innlegg monofon » Fre Jan 02, 2009 12:59 pm

Hej

Jeg er for et par måneder siden flyttet fra Danmark til Norge, og søger nu ligesindede folk at spille sammen med.

I Danmark spillede jeg i 5 år sammen med surfrockbandet "The Palermo Surf Experience". Det har resulteret i 3 studieindspilninger og en masse livejobs. Kan selvsagt ikke være en del af det projekt længere, så derfor er jeg på jagt efter musikere som ønsker at spille musik i genren bluesrock anno 2009.

Er du fan af: White Stripes, Black Keys, Soledad Brothers, Von Bondies, The Hives, Led Zeppelin, The Who og andet godt i samme stil, så er vi på bølgelængde. Min musikinteresse spænder vidt over alle genrer, men syntes det er særligt morsomt at spille lidt beskidt rock, med alle de klassiske virkemidler.

Er selv en habil, selvlært guitarist (30 år gammel) som fortrinsvis har spillet riff-orienteret rytmeguitar, men kan godt mestre en solo hvis det kræves.

Jeg bor i nærheden af Lillestrøm, men kører gerne til Oslo hvis det kræves

Har god erfaring indenfor sangskrivning, og kan synge til husbehov.

Har endnu ikke så mange kontakter i musikermiljøet i Norge, så har du tilgang til øvelokale, ville det være rigtig fint

Ser frem til at høre fra nogen :-)
monofon
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Fre Jan 02, 2009 12:49 pm

Gå til Musikkbransjen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron