[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Vokalist/gitarist søker band eller folk til band...

Vokalist/gitarist søker band eller folk til band...

Bransjerelaterte emner.

Vokalist/gitarist søker band eller folk til band...

Innlegg cosmicfall » Ons Nov 12, 2008 3:42 pm

Jeg er en vokalist/gitarist på 20, som søker band, eventuelt folk til å starte band med.. Sjangeren jeg er på utkikk etter er rock'n'roll fiskeboll alá Gluecifer, Turboneger, Backyard Babies, Danko Jones etc. Jeg har holdt på med et solo prosjekt i litt over et halvt år nå, men det gir med jævlig lite å kun spille inn demo på demo på demo uten å få feedback og dele ideer med andre, samt bli inspirert av andres ideer og det å jobbe frem en låt i felleskap.

Vokalen min har et stort spenn.. Jeg vil si karakteristikken i stemmen min er en slags blanding av Biff(gluecifer), Papa Doom(ex.thulsa doom) og John Garcia, med en touch av Danko Jones.. I tillegg har jeg 3 år med klassisk sangundervisning.

Ambisjonen er først og fremst å ha det jævlig moro. Finne en kompisgjeng og spelle rock med. Men jeg legger ikke skjul på at jeg er dønn seriøs og ønsker å leve av musikk en dag. Derfor gidder jeg ikke kaste bort tid på folk som kun har lyst til å øve en gang i uka og spille inn en demo i skuddåret. Jeg ønsker å jobbe med å sette seg små mål hele veien for å nå et større mål, som da helst bør være verdensherredømme eller noe sånt:P hehe...

Men det viktigste er som sagt først og fremst å ha det gøy med folk man kan ha det like gøy med uten for øvingslokalet..

Du/dere bør være mellom 20 og 25. Ingen krav til masse tattoveringer og piercinger, men det ligger vel litt i kortene at man gjerne ikke går i Dressmann-dress som casualklær og har 5 unger og kone...

Erfaring er også en must. Har selv spilt i 8 år og spilt godt over 100 konserter på alt fra små ungdomsklubber til John Dee og Stavernfestivalen.. Har også erfaring med studio arbeid og var blandt annet studio teknikker under innspillingen av Bare Egil Bands "Helt Rå" som kom August 2008..

Har tilgang på billig studio tid i Caliban Studios i Oslo, samt et enkelt hjemmestudio selv der jeg spiller inn demoer pr.dags dato..

Send en mail til replica_calle@hotmail.com dersom du er keen på å være med å starte band eller om dere trenger vokalist, gitarist eller begge deler..
cosmicfall
Tørr bak øra
 
Innlegg: 24
Registrert: Tor Jan 03, 2008 8:22 pm
Bosted: Oslo

Gå til Musikkbransjen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 1 gjest

cron